Keresés - gyalogsági taposóakna


1. Trump visszahozta a nemzetközi egyezményben betiltott taposóaknákat

...Az Egyesült Államok véget vet a gyalogsági taposóaknák gyártását és bevetését érintő moratóriumnak, ezzel egy 2014-es Obama-direktívát semmisít meg – írja a Vox egy kiszivárgott külügyminisztériumi táviratra hivatkozva. Mark Esper védelmi miniszter a lapnak megerősítette, hogy szükség van a taposóaknákkal kapcsolatos politika újragondolására, de ennek részleteit nem osztotta meg. A Vox úgy tudja, hogy a döntést már pénteken bejelentik. A taposóaknák tiltásáról szóló 1997-es ottawai egyezményt 164 ország írta alá, közte az Egyesült Államokon kívüli összes NATO-tagállam. Az egyezmény szerint a taposóaknák aránytalanul nagy károkat okozhatnak civileknek, ezért a világ nagyobbik része elkötelezte magát a tiltásuk mellett....


Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

A preferenciális sütik használatával olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét, erre példa lehet az Ön által előnyben részesített nyelv vagy a régió, amelyben tartózkodik.

Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.

A marketingsütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat a tartalmakat közzétevő és a harmadik fél hirdetők számára.